Hvordan fungerer kuponger

Her er de vanligste stilte spørsmålene når det gjelder personlige tilbudskuponger og kontaktinformasjon direkte til kundeservice hos oss.
  • Hvordan er tilbudskupongene personaliserte for meg? 

Du samler kjøpshistorikk for hver handel gjennom ditt Trumf-kort eller Trumf-registrerte kort. Slik foregår en automatisk fordeling av kuponger til hver enkelt kunde basert på deres kjøpshistorikk.

  • Er alle kupongene mine personaliserte? 

Nei, vi har ofte kampanjer ifm sesongene der vi gir deg ekstra kuponger på kjente varer eller nyheter for at du kan prøve noe nytt. Disse kan også ha kortere gyldighet enn de personaliserte. 

  • Hva med oss som ikke har smart-telefoner og kan laste ned appen? 

Man trenger ikke smart-telefon for å bruke MinMeny. Minmeny er tilgjengelig både på web, mobil og nettbrett. Både handlelisten, min side, tilbud, kuponger og oppskrifter finner du dersom du logger deg inn i handlelisten på meny.no. Her logger du deg inn

  • Hvilke smart-telefoner støtter MinMeny-appen? 

Iphone med IOS nyere 8 og Android 4.4

  • Hvis jeg aktiverer kuponger og lager handleliste på PC, hvordan kan jeg sørge for å ha med meg listen og se hvilke kuponger jeg har når jeg er i butikken? Eller hva hvis jeg ønsker å dele den?

Du kan printe handlelisten din fra din datamaskin. Du kan også dele den på SMS og e-post eller sende den til din egen telefon. Husk at du kan logge deg inn i listen på www.meny.no fra din mobiltelefon også. Fra 19.6.2015 vil den også synkroniseres med appen. 

  • Synkroniseres listen automatisk mellom mine digitale enheter?

Ja, det gjør den. Gjør du en endring på en digital flate, oppdateres denne endringen på alle dine flater (mobil/nettbrett/PC). Synkronisering med appen forventes ferdigstilt 19.06.2015

  • Hvorfor får jeg ikke til å logge inn med min Trumf-profil? 

Hvilken informasjon du logger inn med avhenger helt av hva du har registrert. Trumfnummer + passord skal fungere for alle, mens e-post/tlfnr + passord bare fungerer for de som har registrert e-post/tlfnr. Husker du ikke passordet ditt, kan du bestille nytt under "glemt passord"

  • Hvordan endrer jeg passordet mitt? 

Det kan du gjøre i MinMeny på PC, nettbrett og på mobilsiden, men ikke i appen. Logg inn her og endre passord. Du kan også endre passord på  www.trumf.no

  • Hvordan endrer jeg på personalia, husstandsmedlemmer og legger til bankkort?

Det kan du gjøre i MinMeny på PC, nettbrett og på mobilsiden, men ikke i appen. Logg inn her for å gjøre endringer. Du kan også endre passord på  www.trumf.no

  • Hvorfor må man bli Trumf-medlem for å få personlige kuponger? 

Fordi du må ha kjøpshistorikk for at vi skal vite hvilke kuponger som skal tildeles deg.

  • Hvorfor får jeg ikke kuponger umiddlelbart etter å ha blitt Trumf-medlem? 

Det tar et par dager å få registrert nye Trumf-medlemmer og knytte Trumf-medlemskap opp mot bankkortnummer i systemene våre.  

  • Hvorfor er ikke de første kupongene jeg får skreddersydd akkurat for meg? 

Det tar tid å bli kjent. For at vi skal kunne skreddersy tilbudskupongene til deg, må du ha samlet nok kjøpshistorikk til at du har et klart kjøpsmønster. Slik vil kupongene bli mer og mer relevante jo mer du handler.

  • Tilbudskuponger; varighet og hyppighet? 

Du får nye kuponger annenhver uke og de gjelder for to uker. Rabatten gjelder for alle produktene på kupongen og et ubegrenset antall på én handel.

  • Hva slags avslag er det snakk om?

 Rabatten på kupongen er et kontantavslag, ikke en Trumfbonus-rabatt.

  • Når må jeg aktivere kupongene for å få rabatten?

 Du kan aktivere kupongen helt frem til du kommer til kassen og skal betale 

  • Hvordan fjerner jeg kupongene i handlelisten etter at jeg har brukt dem? 

På samme måte som du fjerner andre varer i handlelisten, du trykker bare på varen, så kommer et kryss opp til høre og varen kan fjernes ved å trykke på krysset.

  • Hvorfor trenger jeg ikke å vise frem kupongene i kassen når jeg handler? 

Fordi rabatten er registrert på Trumf-medlemskapett og trekkes automatisk når du betaler med Trumf-registrert bankkort eller drar Trumf-kortet i kassen.   

  • Jeg fikk ikke rabatten, hva gjør jeg? 

Skriv en mail til oss på: tilbakemelding@meny.no så løser vi det for deg :) Verdt å merke seg er at dersom ikke rabatten slår inn, fanger vi dette opp og godskriver trumf-kontoen din med beløpet du skulle hatt i rabatt. Dette kan du enkelt dobbeltsjekke på Min Side i Minmeny på PC, nettbrett og mobil. 

Har du flere spørsmål, kontakt oss på tilbakemelding@meny.no

Andre artikler

MENY bruker cookies på sine nettsider for å gi deg en bedre brukeropplevelse. Ved å fortsette å bruke nettstedet, godtar du bruk av cookies.