Prisregn for MENY- app

MENY vant gull i kategorien Kundeprogram og sølv i kategorien Kundeopplevelse for handleappen MinMeny på Max Marketing Mix.

Max Marketing Mix er en bransjekonkurranse i regi av Nordma (Norsk Direktemarkedsførings Forening). Konkurransen har som formål å fremme og belønne strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon.

 Bli en del av kundeprogrammet MinMeny

«MinMeny er et kundeprogram vi har utviklet med utgangspunkt i våre kunders behov og handlemønster. Målet har vært å forenkle planleggingen av innkjøp og øke handleopplevelsen i butikk på kundens premisser, så det er klart det er gøy å se at vi treffer så godt med denne løsningen. Vi gleder oss til å fortsette å utvikle MinMeny i takt med den digitale utviklingen» sier Markedsdirektør i MENY Jørgen Normann-Larsen.

Dette blir den fjerde og femte prisen MinMeny vinner siden lansering i 2013. MinMeny har tidligerevunnet Gulltasten 2013 for beste underholdningsapp, den internasjonale prestisjeprisen IGD-awards for Digital Engagement og Norgesgruppens innovasjonspris.

Juryens begrunnelse i Max Marketing Mix:

Kategori «Lojalitetsprogram/dialogprogram/kundeklubb»

Juryen har latt seg sjarmere og imponere av klok og intelligent bruk av mobilen – og utnytter det faktum at vi alltid har den med – og på. Vinneren utnytter digital 1:1 markedsføring på en helt ny måte for å skape kundedialog, salg og lojalitet.  Løsningen bruker kundedata for å gi personlige og relevante tilbud – i beste direktemarkedsføringstradisjon. Den digitale nyvinningen gir gode resultater hvor daglige, aktive brukere er femdoblet og de som bruker løsningen kjøper 10% mer enn andre.

Vinner av Gull i kategorien lojalitetsprogrammer «Min Meny App» av Making Waves og Kitchen for Meny.

Kategori  «Kundeopplevelse»

Sølv:

Hvis det er noe som gir gode kundeopplevelser, er det all hjelp som i praksis gjør hverdagen enklere. Klarer du å gjøre den billigere i tillegg, er fort både kundene og varene solgt.

Sølvet går til en app du kan finne hos mang en konkurrent i denne bransjen. Juryen lot seg imidlertid imponere av smart og relevant bruk av kundedata, som gjennom god dokumentasjon kan vise til svært gode resultater.

Vinner av sølv i kategorien kundeopplevelse går til «Min meny app» av Making Waves og Kitchen for Meny.

Andre artikler

MENY bruker cookies på sine nettsider for å gi deg en bedre brukeropplevelse. Ved å fortsette å bruke nettstedet, godtar du bruk av cookies.