Informasjon om hjemlevering og koronavirus
MENY, både våre butikker og nettbutikken, følger de gjeldende rådene fra Folkehelseinstisuttet og vi anbefaler våre kunder å gjøre det samme.
- Ønsker du å vite mer om anbefalingene til FHI, kan du lese mer om det her.
Vi kan sette fra oss varene utenfor døren
Dersom du er syk eller sitter i karantene, eller av en annen grunn ønsker det, kan vi sette igjen varene utenfor døren din. Da må du fortelle oss at du ønsker dette ved å huke av for dette under valget om hjemlevering i kassen i nettbutikken.
Bor du i en husstand som har tilgang til å få levering utenfor døren, oppfordrer vi til å bruke dette. Når sjåfør ankommer huset ditt, vil du motta en sms som du skal svare på for å bekrefte at det er ok at varene settes igjen utenfor døren.
Hjemlevering av matvarer til kunder i karantene
MENY leverer matvarer til kunder som sitter i hjemmekarantene. Gjelder dette deg er det fint om du huker av "jeg ønsker at varene blir satt utenfor døren" i feltet under "kommentar til sjåfør" som du finner i kassen når du legger inn en ordre, eller på siden for Leveringer og bestillinger som du finner i menyen under navnet ditt.
Tilbud som gjelder på kjøpstidspunkt
Dersom en pris har endret seg etter bestilling, men før levering, vil du få billigste pris enten det er på bestillings- eller leveringstidspunkt. Det er noen unntak; kvantumsrabatter, kupongvarer og varer som pakkes i ferskvaredisken samme dagen som de blir levert.
Reklamasjoner eller feilvarer
Dersom du har fått feillevering, ønsker å reklamere på en vare eller har andre spørsmål rundt en ordre som ikke var tilfredsstillende, ta kontakt med kundeservice her