MENY Bærums Verk søker assisterende butikksjef

Som assisterende butikksjef ved MENY Bærums Verk er du kaptein på et lag som skal ledes og videreutvikles hver dag. Du vil få et betydelig personal- og resultatansvar, og blir en del av et tett team bestående av kjøpmann, ferskvaresjef og assisterende butikksjef. Rollen krever rask omstilling i en travel hverdag, og du må se på utfordringer som mulighet for nye løsninger. Din kjøpmann, Marianne, vil gi deg tett oppfølging, og du vil få mulighet til å utvikle deg selv til å bli kjøpmann en dag.

Dette er en heltidsstilling, og arbeidstid omfatter dagtid, kveld og helger.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for den daglige driften av butikkens kolonial-, frukt og grønt- og kasseavdeling
  • Personalansvar for 30 medarbeidere
  • Gjennomføring av kampanjer
  • Oppfølging av automatisk varebestilling
  • Utvikle og vedlikeholde driftsrutiner
  • Jobbe aktivt med salg og salgsfremmende tiltak
  • Kjøpmanns stedfortreder og høyre hånd


Vi søker etter deg som:

  • Har god erfaring fra butikkdrift, ledelse og svært god tallforståelse
  • Er utdannelse innen varehandel eller fagbrev innen salgsfaget, men erfaring og dokumenterte resultater kan kompensere for dette
  • Er pålitelig, detaljorientert, strukturert og handlekraftig
  • Har god forståelse for ulike mennesketyper og evner å lede og organisere dine medarbeidere
  • Har gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig

Vi tilbyr:
En utfordrende stilling innen Norges største dagligvarekonsern. Vi har en rekke opplæringsprogrammer gjennom vår egen interne skole, og det er store utviklingsmuligheter i kjeden.

Vi gjør oppmerksom på at alle søknader må sendes inn via søknadsskjema tilknyttet annonsen. Vi benytter bakgrunnskontroll fra Semac i rekrutteringen.

Send søknad Tilbake