Meny Horten søker leder med erfaring fra kasse og PiB

Ved MENY Horten har vi nå en ledig heltidsstilling som avdelingsleder kasse og Post i Butikk. Ditt ansvar vil være å lede og organisere kassefunksjonen. Dette medfører betydelig personalansvar hvor evnen til å engasjere og å jobbe strukturert blir svært viktig. Stillingen inngår som en del av butikkens lederteam og du vil ha personalansvar for ca. 10 personer.

Avdelingsleder kasse og Post i Butikk
Som avdelingsleder for vår kasseavdeling og Post i Butikk vil du ha det daglige ansvaret for at disse avdelingene driftes på best måte for kunden, MENY og i henhold til Postens krav. Disse avdelingene driftes mer eller mindre under ett og er en viktig del av vår butikk. Vi søker nå etter en person som kan bidra aktivt med å videreføre våre gode driftsrutiner.

Hvem er du, og hva skal du gjøre?
Du er en person som liker å ha orden i sysakene og som er glad i å gi god kundeservice. Du oppretter og følger systemer slik at pakker og brev blir utlevert til riktig kunde, for dette med struktur er din cup of tea. Vaktlistene dine sikrer riktig pauseavløsning og unødvendig kø i kassa, dette gir fornøyde kunder og ansatte. Du motiverer de menneskene du har ansvar for og er med på å skape et engasjert og godt arbeidsmiljø på butikken. Fordi både kasse og PiB har ansvar for store verder er det svært viktig at du er til å stole på. Med stillingen følger også diverse økonomiarbeid, kontroll og oppfølging av oppgjør, avstemming av kasse samt kontanthåndtering. 

Fordi mennesker er viktig for deg
En av de største og mest krevende oppgavene dine å være leder. Du skal ansette, lære opp, følge opp og sørge for at ti ansatte liker jobben sin og utfører den riktig. Vi kan love at du vil bli utfordret, lære mye om deg selv, og at du aldri får en kjedelig dag på jobben. Som avdelingsleder kasse og PiB får man et stort og spennende ansvar som krever samarbeidsvilje, arbeidskapasitet og gjennomføringsevne. Du har forståelse for butikken som helhet og samarbeider godt med kollegaer i andre avdelinger.

Vi leter etter deg som...
Har erfaring fra dagligvare og kan systemene Posten opererer med. Det er en fordel om du har drevet med personalledelse og rekruttering tidligere. Du må ha god fremstillingsevne på norsk, både muntlig og skriftlig. Du må være fylt 18 år for å bli vurdert i ansettelsesprosessen. 

Hvorfor skal du jobbe hos oss?
MENY Horten er en arbeidsplass med stolthet, kunnskap og matglede. Vi hjelper deg å bli god, og gir grundig opplæring til våre ansatte. Våre interne kurs er både nett- og klasseromsbaserte og gir deg faglig påfyll, selvinnsikt og utvikling på ledernivå. Flere av dagens kjøpmenn i MENY har tidligere startet som avdelingsledere og klatret karrierestigen oppover. Dersom du velger oss som arbeidsgiver kan vi friste med gode karrieremuligheter i dagligvarebransjen. Vi lover at du kommer til et inkluderende miljø som tar deg godt imot og vi gleder oss til å ønske deg velkommen og gi deg muligheter i MENY!

Oppstart: etter avtale. 

Vi benytter oss av Semac bakgrunnssjekk i vurderingen av aktuelle kandidater.

Vi gjør oppmerksom på at alle søknader må sendes inn via søknadsskjema tilknyttet annonsen.

Send søknad Tilbake