Spørsmål om reklamasjon

Har du opplevd en feil? Her finner du svarene om du har fått feil vare, sen levering, dårlig vare eller ønsker å gi oss en tilbakemelding om din opplevelse.

Jeg har fått en dårlig vare, hvordan reklamerer jeg?

Vi beklager at du fikk dårlig vare! For å reklamere er det beste at du går inn på den ordren reklamasjonen gjelder, og klikker på "Ta kontakt" på høyre siden. Da kommer det med en del informasjon vedrørende ordren til kundeservice som gjør behandlingen for dem enklere, og behandlingstiden kortere.

Du kan også ta kontakt via epost her, eller ringe kundeservice på telefon: 22 56 35 00.

Levering utenfor avtalt tid (før avtalt tid eller forsinket)

Vi beklager at du ikke fikk varer levert til avtalt tid. Dette skal ikke forekomme og vi vil godskrive deg leveringsgebyret på det kortet du brukte til å betale bestillingen med. Vi vil også følge opp dette internt.

Hva er 100% fornøyd garanti? 

  • Det betyr at dersom du ikke er 100% fornøyd med en vare, så vil du selvfølgelig få pengene tilbake.
  • Hvis leveringen av varene er forsinket, vil du få leveringen gratis.
  • Pengene du har betalt for dette vil da tilbakeføres til deg.

Refusjon: Hvordan får jeg pengene tilbake for varen jeg ikke er fornøyd med?

Vår kundeservice vil tilbakeføre pengene til deg på samme måte som du betalte, enten det var med kreditt- eller debetkort.

Har du hatt en dårlig opplevelse (levering, pakke etc) eller ønsker å gi oss en tilbakemelding? 

Beklager så mye! Ta kontakt via epost her, eller ring kundeservice på telefon: 22 56 35 00, så løser vi dette så godt vi kan.

Kundeservice åpningstider: 

Vår kundeservice på telefonnr 22 56 35 00 holder åpent:

  • mandag til fredag kl 08-22
  • lørdag kl 10-18
  • søndag kl 14-21

Dersom vår telefontid er over, kan du alltid sende oss en tilbakemelding via epost her. Vi svarer så fort vi kan 😊