Spørsmål og svar om kuponger

Spørsmål og svar om kuponger

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om kuponger fra MENY.

  • Hvordan er tilbudskupongene personaliserte for meg? 

Du samler kjøpshistorikk hver gang du handler gjennom ditt Trumf-kort eller Trumf-registrerte bankkort. Deretter foregår en automatisk fordeling av kuponger til hver enkelt kunde basert på deres kjøpshistorikk.

  • Er alle kupongene mine personaliserte? 

Nei, vi har ofte kampanjer ifm sesongene der vi gir deg ekstra kuponger på kjente varer eller nyheter for at du kan prøve noe nytt. Disse kan også ha kortere gyldighet enn de personaliserte. 

  • Hva med oss som ikke har smart-telefoner og kan laste ned appen? 

Du trenger ikke smarttelefon for å få kuponger! Du kan få dem ved å logge inn med Trumf på MENY.no eller i MENY appen. Her logger du deg inn

  • Hvis jeg aktiverer kuponger på PC, hvordan kan jeg se hvilke kuponger jeg har når jeg er i butikken? 

Det enkleste er å logge deg inn i MENY appen eller på MENY.no fra mobiltelefonen din. Du kan også sende aktiverte kuponger på SMS eller printe dem ut fra web. 

  • Hvordan endrer jeg på personalia, husstandsmedlemmer og legger til bankkort?

Det kan du gjøre på min side på meny.no. Logg inn her for å gjøre endringer. Du kan også endre passord på www.trumf.no

  • Hvorfor må man bli Trumf-medlem for å få personlige kuponger? 

Fordi du må ha kjøpshistorikk for at vi skal vite hvilke kuponger som skal tildeles deg.

  • Hvorfor får jeg ikke kuponger umiddlelbart etter å ha blitt Trumf-medlem? 

Det tar et par dager å få registrert nye Trumf-medlemmer og knytte Trumf-medlemskap opp mot bankkortnummer i systemene våre.  

  • Hvorfor er ikke de første kupongene jeg får skreddersydd akkurat for meg? 

Det tar tid å bli kjent. For at vi skal kunne skreddersy tilbudskupongene til deg, må du ha samlet nok kjøpshistorikk til at du har et klart kjøpsmønster. Slik vil kupongene bli mer og mer relevante jo mer du handler.

  • Tilbudskuponger; varighet og hyppighet? 

Du får nye kuponger annenhver uke og de gjelder for to uker. Rabatten gjelder for alle produktene på kupongen på én handel.

  • Hva slags avslag er det snakk om?

 Rabatten på kupongen er et kontantavslag, ikke en Trumfbonus-rabatt.

  • Når må jeg aktivere kupongene for å få rabatten?

 Du kan aktivere kupongen helt frem til du kommer til kassen og skal betale. 

  • Hvorfor trenger jeg ikke å vise frem kupongene i kassen når jeg handler? 

Fordi rabatten er registrert på Trumf-medlemskapet og trekkes automatisk når du betaler med Trumf-registrert bankkort eller drar Trumf-kortet i kassen.   

  • Jeg fikk ikke rabatten, hva gjør jeg? 

Verdt å merke seg er at dersom ikke rabatten slår inn, fanger vi dette opp og godskriver Trumf-kontoen din med beløpet du skulle hatt i rabatt. Dette kan du enkelt dobbeltsjekke i din kjøpshistorikk.