En prisbelønnet handleliste
Gulltasten 2013
MinMENY vant prisen for årets underholdningsapp under Gulltasten 6. november. I en klasse for seg, selv i sin egen bransje kunne juryen melde! Dette var vurderingen til Juryen: Vinneren av Årets underholdningsapp falt virkelig i smak hos en kresen jury. Både med nyttige funksjoner, gode tips, og flotte bilder den for øyeblikket i en klasse for seg, selv i sin egen bransje.
IGD Awards 2014
MinMENY vant internasjonal prestisjepris. Mobilappen MinMENY fikk 7. oktober en svært prestisjefylt pris under IGD Awards i London, i kategorien «Digital Engagement». Innovativ bruk av kjøpshistorikk, en brukervennlig løsning og høy adopsjon imponerte juryen. De øvrige finalistene i denne kategorien i IGD Awards var Tesco, Aldi, Pepsi, Asda og Otrivine.
Retailprisen 2015
MinMENY vant bronse i kategorien Retail-konsepter og bronse i kategorien Integrerte kampanjer.
Anfo effekt 2015
MinMENY fikk diplom i kategorien SMART på Anfo effekt.
MinMENY vant Norgesgruppens innvasjonspris 2014
Innovasjonsprisen deles ut årlig til prosjekter som har bidratt til møte å endringer i markedet og hos forbruker.
Max Marketing Mix 2015
MinMeny fikk gull i kategorien «Lojalitetsprogram/ dialogprogram/ kundeklubb». Juryens begrunnelse: Vinneren utnytter digital 1:1 markedsføring på en helt ny måte for å skape kundedialog, salg og lojalitet. Løsningen bruker kundedata for å gi personlige og relevante tilbud – i beste direktemarkedsføringstradisjon.
MinMENY fikk sølv i kategorien «Kundeopplevelse». Juryens begrunnelse:
Hvis det er noe som gir gode kundeopplevelser, er det all hjelp som i praksis gjør hverdagen enklere. Klarer du å gjøre den billigere i tillegg, er fort både kundene og varene solgt.
Sølvet går til en app du kan finne hos mang en konkurrent i denne bransjen. Juryen lot seg imidlertid imponere av smart og relevant bruk av kundedata, som gjennom god dokumentasjon kan vise til svært gode resultater.