MinMENY - spørsmål og svar

MinMENY - spørsmål og svar
Her er de vanligste stilte spørsmålene når det gjelder personlige tilbudskuponger og kontaktinformasjon direkte til kundeservice hos oss.
  • Hvordan er tilbudskupongene personaliserte for meg? 

Du samler kjøpshistorikk for hver handel gjennom ditt Trumf-kort eller Trumf-registrerte kort. Slik foregår en automatisk fordeling av kuponger til hver enkelt kunde basert på deres kjøpshistorikk.

  • Er alle kupongene mine personaliserte? 

Nei, vi har ofte kampanjer ifm sesongene der vi gir deg ekstra kuponger på kjente varer eller nyheter for at du kan prøve noe nytt. Disse kan også ha kortere gyldighet enn de personaliserte. 

  • Hvem kan se min kjøpshistorikk? 

Din kjøpshistorikk hos MENY tilgjengeliggjøres bare for deg og din husstand.

  • Hva med oss som ikke har smart-telefoner og kan laste ned appen? 

Man trenger ikke smart-telefon for å bruke MinMENY. MinMENY er tilgjengelig både på web, mobil og nettbrett. Både min side, tilbud, kuponger og oppskrifter finner du dersom du logger deg inn på meny.no. Her logger du deg inn

  • Hvilke smart-telefoner støtter MinMENY-appen? 

Iphone med IOS nyere 8 og Android 4.4

  • Hvis jeg aktiverer kuponger på PC, hvordan kan jeg sørge for å se hvilke kuponger jeg har når jeg er i butikken? 

Du kan logge deg inn for å se kuponger på www.meny.no fra din mobiltelefon også. 

  • Hvorfor får jeg ikke til å logge inn med min Trumf-profil? 

Hvilken informasjon du logger inn med avhenger helt av hva du har registrert. Trumfnummer + passord skal fungere for alle, mens e-post/tlfnr + passord bare fungerer for de som har registrert e-post/tlfnr. Husker du ikke passordet ditt, kan du bestille nytt under "glemt passord"

  • Hvordan endrer jeg passordet mitt? 

Det kan du gjøre i MinMENY på PC, nettbrett og på mobilsiden, men ikke i appen. Logg inn her og endre passord. Du kan også endre passord på  www.trumf.no

  • Hvordan endrer jeg på personalia, husstandsmedlemmer og legger til bankkort?

Det kan du gjøre i MinMENY på PC, nettbrett og på mobilsiden, men ikke i appen. Logg inn her for å gjøre endringer. Du kan også endre passord på  www.trumf.no

  • Hvordan tar jeg ut min Trumf-bonus? 

Dette kan du gjøre ved å logge deg inn på www.trumf.no

  • Hvorfor må man bli Trumf-medlem for å få personlige kuponger? 

Fordi du må ha kjøpshistorikk for at vi skal vite hvilke kuponger som skal tildeles deg.

  • Hvorfor får jeg ikke kuponger umiddlelbart etter å ha blitt Trumf-medlem? 

Det tar et par dager å få registrert nye Trumf-medlemmer og knytte Trumf-medlemskap opp mot bankkortnummer i systemene våre.  

  • Hvorfor er ikke de første kupongene jeg får skreddersydd akkurat for meg? 

Det tar tid å bli kjent. For at vi skal kunne skreddersy tilbudskupongene til deg, må du ha samlet nok kjøpshistorikk til at du har et klart kjøpsmønster. Slik vil kupongene bli mer og mer relevante jo mer du handler.

  • Tilbudskuponger; varighet og hyppighet? 

Du får nye kuponger annenhver uke og de gjelder for to uker. Rabatten gjelder for alle produktene på kupongen og et ubegrenset antall på én handel.

  • Hva slags avslag er det snakk om?

 Rabatten på kupongen er et kontantavslag, ikke en Trumfbonus-rabatt.

  • Når må jeg aktivere kupongene for å få rabatten?

 Du kan aktivere kupongen helt frem til du kommer til kassen og skal betale.

  • Hvorfor trenger jeg ikke å vise frem kupongene i kassen når jeg handler? 

Fordi rabatten er registrert på Trumf-medlemskapet og trekkes automatisk når du betaler med Trumf-registrert bankkort eller drar Trumf-kortet i kassen.   

  • Jeg fikk ikke rabatten, hva gjør jeg? 

Kontakt oss via tilbakemeldingsskjema her, så løser vi det for deg! Velg da "web/app" og "MinMENY mobilapp". Verdt å merke seg er at dersom ikke rabatten slår inn, fanger vi dette opp og godskriver trumf-kontoen din med beløpet du skulle hatt i rabatt. Dette kan du enkelt dobbeltsjekke på Min Side i MinMENY på PC, nettbrett og mobil. 

Har du flere spørsmål, kontakt oss her.