Spørsmål og svar - MENY Handleapp

Her vil du finne svar på de oftest stilte spørsmålene i forbindelse med MENYs handleliste-app.

Hva er nytt?

Handle direkte i appen

Den største nyheten er at du nå kan bestille varer via appen. Du kan hente dem selv i utvalgte butikker eller bensinstasjoner, eller du kan få dem levert på døren.

Oversikt over tilbud og Faste Knallkjøp

Nytt er også at du nå får full oversikt over alle tilbud og Faste Knallkjøp hos MENY, sortert etter hva du pleier å handle. I tillegg er varesøket betydelig forbedret, og du får en mer detaljert oversikt over varene du kjøper ofte slik at det er enkelt og effektivt å handle. 

Fortsatt mye av det samme 

Du kan fremdeles bruke appen til å aktivere kuponger. I denne versjonen vil ikke varene legges i handlevognen når kupongen aktiveres, men det kommer!

For deg som bruker handlelisten kan du fortsatt bruke appen til å planlegge og handle i butikken. Dette gjør du ved å legge varer i handlevognen og bruker den som en handleliste. Handlevognen synkroniseres automatisk på tvers av dine digitale enheter og alle i samme Trumf-mdlemskap har felles handlevogn. Alltid oppdatert «handleliste»!   

Så kan du også fortsatt aktivere Trumf-bonus i appen for å betale med det i alle MENY-butikker!

Kan jeg få tilbake siste versjon?

Nei, oppdateringen kan ikke reverseres. Har du en handleliste liggende før oppdateringen, vær klar over at den ikke blir med over i handleappen, så gjerne noter den ned i forkant, vi beklager det!

Kan jeg fremdeles samarbeide om en handleliste med de i samme Trumf-medlemskap?

Ja, det kan du gjøre. Handlevognen synkroniseres automatisk på tvers av dine digitale enheter og alle i samme Trumf-medlemskap har felles handlevogn. Alltid oppdatert «handleliste»!   

Hvor er oppskriftene?

Finn inspirasjon og tips til middagen under "kokkeluen" hvor vi hver uke gir deg to middagsforslag på under 20 minutter basert på ukens tilbud. Du kan legge dem rett i handlevognen. I tillegg gjør vårt samarbeid med Trines Matblogg at du enkelt kan handle ingrediensene til Trines populære oppskrifter. Legg dem fra Trines Matblogg rett i handlevognen, så kan du enten handle dem selv eller få dem levert rett på døren. Det gjelder også alle våre MENY-oppskrifter som du finner på MENY.no, også fra mobilen.

Hvor er «Finn butikk»?

Du finner butikker og åpningstider på MENY.no, også fra mobilen.

Kan jeg ikke legge inn fritekst i handlelisten?

Siden du nå kan bestille varer via appen er det viktig at varene som legges i handlevogn er faktiske varer som kan plukkes i butikk. Det er derfor ikke lengre mulig å legge til fritekst.

Dersom det viser seg å være et stort behov vil vi se på hvordan vi best kan legge til rette for det.

Hvor er scan-funksjonen?

Den er ikke med i første versjon men kommer.

Hvordan oppdaterer jeg på min Trumf-profil?

Har du behov for å oppdatere din Trumf-profil eller dine detaljer når det gjelder nettbutikken må du foreløpig gjøre det på MENY.no

Hvilke smart-telefoner støtter MENY handleapp? 

Iphone med iOS nyere enn 10.3. Android med OS 6 og nyere.

Hvorfor får jeg ikke til å logge inn med min Trumf-profil? 

Hvilke innloggingsdetaljer du benytter for innlogging er avhengig av hvilken informasjon du har registrert på din Trumf-profil. Trumfnummer + passord skal fungere for alle, mens e-post/tlfnr + passord bare fungerer for de som har registrert e-post/tlfnr.

Husker du ikke passordet ditt, kan du bestille nytt under "glemt passord".

Trenger du hjelp? Ring Trumf-kundeservice på 22 56 33 00.