Spørsmål og svar om kuponger

Spørsmål og svar om kuponger

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om kuponger fra MENY.

Jeg har ikke smarttelefon, hvor kan jeg se kupongene mine?

Du trenger ikke smarttelefon for å få kuponger. Du finner kupongene dine på denne siden.

Hvis jeg aktiverer kuponger på PC, hvordan kan jeg se hvilke kuponger jeg har når jeg er i butikken?

Det enkleste er å logge deg inn i MENY-appen eller på MENY.no fra mobiltelefonen din. Du kan også sende aktiverte kuponger på SMS eller printe dem ut fra web.

Kan jeg bruke kupongene i nettbutikken?

Ja selvfølgelig! Rabatten vil ikke vises i kassen når du sjekker ut, men først når ordren blir belastet, som er den dagen vi plukker varene for deg. Det er derfor viktig å huske på å velge hjemlevering innenfor kupongens gyldighetsperiode.

Alle kupongrabatter blir synlig på din sluttkvittering.

Jeg fikk ikke rabatten, hva gjør jeg?

Beklager så mye om du ikke fikk rabatt! Vi fanger opp dersom dette skal skje og vi vil automatisk overføre beløpet du skulle hatt i rabatt til Trumf-kontoen din. Dette kan du enkelt dobbeltsjekke i din kjøpshistorikk.

Generelt om kuponger

  • Hvor ofte får jeg kuponger, og hvor lenge er de gyldige?
    Du får nye kuponger annenhver uke og de gjelder for to uker. Rabatten gjelder for alle produktene på kupongen på én handel.

  • Hvorfor må jeg aktivere kupongene?
    Kupongen gjelder for èn handel, og for at du kan bruke dem når det er mest gunstig for deg, må du velge når du vil bruke dem. Du kan også aktivere alle kupongene med en gang, så blir de automatisk trukket i kassen neste gang du handler kupongtilbudet.

  • Når må jeg aktivere kupongene for å få rabatten?
    Du kan aktivere kupongen helt frem til du kommer til kassen og skal betale.

  • Hvorfor trenger jeg ikke å vise frem kupongene i kassen når jeg handler?
    Fordi rabatten er registrert på Trumf-medlemskapet og trekkes automatisk når du betaler med Trumf-registrert bankkort eller drar Trumf-kortet i kassen.

  • Hva slags avslag er det snakk om?
    Rabatten på kupongen er et kontantavslag, ikke en Trumfbonus-rabatt.

Få kvittering rett på mobilen

Få kvittering rett på mobilen

Visste du at du som Trumf-medlem kan se kvitteringene dine fra handler hos MENY de siste 12 månedene? Kvitteringene finner du enkelt på MENY.no eller i MENY-appen.

Spørsmål om personaliserte kuponger

  • Hvordan er kupongene personaliserte for meg?
    Du samler kjøpshistorikk hver gang du handler gjennom ditt Trumf-kort eller Trumf-registrerte bankkort. Deretter foregår en automatisk fordeling av kuponger til hver enkelt kunde basert på deres kjøpshistorikk.
  • Er alle kupongene mine personaliserte?
    Nei, vi har ofte kampanjer ifm sesongene der vi gir deg ekstra kuponger på kjente varer eller nyheter for at du kan prøve noe nytt. Disse kan ha kortere gyldighet enn dine personlige. 
  • Hvorfor må man bli Trumf-medlem for å få personlige kuponger?
    Fordi du må ha kjøpshistorikk for at vi skal vite hvilke kuponger som skal tildeles deg.
  • Hvorfor får jeg ikke kuponger umiddlelbart etter å ha blitt Trumf-medlem?
    Det tar et par dager å få registrert nye Trumf-medlemmer og knytte Trumf-medlemskap opp mot bankkortnummer i systemene våre.  
  • Hvorfor er ikke de første kupongene jeg får skreddersydd akkurat for meg?
    Det tar tid å bli kjent. For at vi skal kunne skreddersy tilbudskupongene til deg, må du ha samlet nok kjøpshistorikk til at du har et klart kjøpsmønster. Slik vil kupongene bli mer og mer relevante jo mer du handler.