Helgø MENY Stokka søker assisterende butikksjef

Vi i Helgø MENY mener at spiser du bedre, så lever du bedre. Vi er opptatt av matglede, godt utvalg, god kvalitet og kunnskapsrike og serviceinnstilte ansatte. Nøkkelen til å skape dette er ledere som går foran som gode eksempler, og som inspirerer ansatte til å yte det lille ekstra.

Heglø MENY Stokka søker nå etter en ny assisterende butikksjef. I denne rollen blir du en del av vårt lederteam og vil få et betydelig personal- og resultatansvar. Om du har erfaring fra dagligvare, er genuint interessert i ledelse og liker utfordringer, så er denne jobben riktig for deg.

Oppstart: etter avtale
Du må ha fylt 18 år for å søke og ha gode norskkunnskaper.

Arbeidsoppgaver:

  • Overordnet ansvar for butikkens kolonial-, frukt- og kasseavdeling
  • Personalansvar for flere av butikkens medarbeidere
  • Bestillingsansvar og leverandørkontakt
  • Gjennomføring av kampanjer
  • Oppfølging av automatisk varebestilling
  • Utvikle og vedlikeholde driftsrutiner
  • Jobbe aktivt med salg og salgsfremmende tiltak
  • Kjøpmanns stedfortreder og høyre hånd


Hvem er den vi søker etter?
Skal du fylle rollen som assisterende butikksjef kreves det at du har pågangsmot, gjennomføringsevne og er genuint interessert i mennesker. Det er gjennom menneskene du når målene, og din viktigste oppgave vil være å motivere dine medarbeidere til å yte sitt beste. Derfor er godt lederskap hovedelementet i din hverdag og det er en fordel at du allerede har opparbeidet deg selvinnsikt i egen lederrolle.

Ved siden av å være personalleder vil du ha overordnet ansvar for dine avdelingers økonomiske resultater som salg og svinn, IK-mat, bemanningsplanlegging og varebestilling. Du vil samarbeide tett med kjøpmann og ferskvaresjef, og selv om dine ansvarsområder er definerte må du evne se butikken som en helhet. Dagligvarebransjen er kontinuerlig i endring så du må kunne omstille deg, jobbe strukturert og effektivt, og ha stor arbeidskapasitet. Fordi du er en av kulturbærerne i butikken må du lede med eksempel, ha godt humør og være opptatt av arbeidsmiljø.

Vi ønsker oss deg som har erfaring fra dagligvare og med personalansvar, og vi vil også ønske kandidater med utdannelse innen varehandel velkommen som søkere. Å arbeide som assisterende butikksjef er hektisk og kan innebære tunge løft, men det er også morsomt, lærerikt og utfordrende!  


Vi kan tilby:
En utfordrende lederstilling i Norges største dagligvarekonsern. Vi hjelper deg å bli god, og er opptatt av å gi grundig opplæring til alle vår ansatte. I MENY er det store muligheter for videre karriere, og vi tilbyr en rekke lederkurs, fantastiske kick-off og faglige samlinger. Vi satser på deg som satser på oss, og assisterende butikksjef er for mange et siste steg før man fyller rollen som kjøpmann. 

Forfriskende enkelt å søke!
For at vi skal få svar på det som er viktig for oss, svarer du på spørsmålene om deg og din erfaring. Du trenger ikke laste opp søknadsbrev. Har du mye på hjertet må du gjerne skrive utfyllende, vi gleder oss til å lese! Og fordi vi synes det er spennende å se hvor du har vært tidligere, må du laste opp CV.

Vi gjør oppmerksom på at alle søknader må sendes inn via søknadsskjema tilknyttet annonsen, vi vil ikke ta imot søknader på papir i butikken. Søknader behandles fortløpende.

Send søknad Tilbake