Spørsmål og svar - MENY Handleapp

Spørsmål og svar - MENY Handleapp

Publisert 11. oktober 2017
Her vil du finne svar på de oftest stilte spørsmålene i forbindelse med MENYs handleliste-app.

Nettbutikk i appen

Du kan bestille matvarene og hjemlevering i appen. Du kan hente dem selv i utvalgte butikker eller bensinstasjoner, eller du kan få dem levert på døren.

Oversikt over tilbud og Faste Knallkjøp

I appen får du full oversikt over alle tilbud og Faste Knallkjøp hos MENY, sortert etter hva du pleier å handle. Du får en detaljert oversikt over varene du kjøper ofte, slik at det er enkelt og effektivt å handle. 

Andre ting i appen:

Alle dine kuponger ligger i appen og her kan du enkelt aktivere de. 

Lag egne handlelister for å planlegge og handle i butikken. Dette gjør du ved å legge varer i handlevognen og bruker den som en handleliste. Handlevognen synkroniseres automatisk på tvers av dine digitale enheter og alle i samme Trumf-mdlemskap har felles handlevogn. Alltid oppdatert «handleliste»!   

Så kan du også fortsatt aktivere Trumf-bonus i appen for å betale med det i alle MENY-butikker!

Kan jeg samarbeide om en handleliste med de i samme Trumf-medlemskap?

Ja, det kan du gjøre. Handlevognen synkroniseres automatisk på tvers av dine digitale enheter og alle i samme Trumf-medlemskap har felles handlevogn. Alltid oppdatert «handleliste»!   

Hvor er oppskriftene?

Finn inspirasjon og tips til middagen under "kokkeluen" hvor vi hver uke gir deg to middagsforslag på under 20 minutter basert på ukens tilbud. Du kan legge dem rett i handlevognen. I tillegg gjør vårt samarbeid med Trines Matblogg at du enkelt kan handle ingrediensene til Trines populære oppskrifter. Legg dem fra Trines Matblogg rett i handlevognen, så kan du enten handle dem selv eller få dem levert rett på døren. Det gjelder også alle våre MENY-oppskrifter som du finner på MENY.no, også fra mobilen.

Hvor er «Kundeservice og Finn butikk»?

Du finner butikker og åpningstider under Kundeservice-siden, sammen med deres kontaktinfo og åpningstider. 

Kan jeg ikke legge inn fritekst i handlelisten?

Siden du nå kan bestille varer via appen er det viktig at varene som legges i handlevogn er faktiske varer som kan plukkes i butikk. Det er derfor ikke lengre mulig å legge til fritekst.

Dersom det viser seg å være et stort behov vil vi se på hvordan vi best kan legge til rette for det.

Hvor er scan-funksjonen?

Den er ikke med men kommer.

Hvordan oppdaterer jeg på min Trumf-profil?

Har du behov for å oppdatere din Trumf-profil eller dine detaljer når det gjelder nettbutikken må du foreløpig gjøre det på MENY.no

Hvilke smart-telefoner støtter MENY handleapp? 

Iphone med iOS 11 og nyere og Android med OS 6 og nyere.

Hvorfor får jeg ikke til å logge inn med min Trumf-profil? 

Hvilke innloggingsdetaljer du benytter for innlogging er avhengig av hvilken informasjon du har registrert på din Trumf-profil. Trumfnummer + passord skal fungere for alle, mens e-post/tlfnr + passord bare fungerer for de som har registrert e-post/tlfnr.

Husker du ikke passordet ditt, kan du bestille nytt under "glemt passord".

Trenger du hjelp? Ring Trumf-kundeservice på 22 56 33 00.