Handle som bedriftskunde i MENY nettbutikk

Er du ansvarlig for å gjøre innkjøp av dagligvarer til lunsj på din arbeidsplass? Uansett om dere er 10 eller 100 som skal ha mat, som bedriftskunde hos oss får du varene levert rett på døren til arbeidsplassen.

En god lunsj starter med gode råvarer, og det er lite som er så sosialt og samlende for bedriften som å møtes rundt lunsjbordet. Men har du tenkt på hvor mye tid som faktisk går til de daglige småturene på butikken?

På MENY.no finner du samme store utvalg av dagligvarer som i butikk. Dette inkluderer hele vårt store utvalg av frukt og grønt, nystekte bakervarer og ferskvarer fra kjøtt- og fiskedisken – og som bedriftskunde hos oss, leverer vi dagligvarene rett på døren til arbeidsplassen. 

Mandag til fredag leverer vi dagligvarer til bedrifter over store deler av landet!

Se om vi leverer til din arbeidsplass her

Det er flere grunner til hvorfor bedriftskonto hos oss vil gi dere en bedre og enklere hverdag:

  • Dere slipper å bruke tid på å springe på butikken i arbeidstiden for å gjøre innkjøp til dagens lunsj.
  • Dere får enkelt oversikt over varene dere kjøper oftest, slik at handlingen blir både rask og effektiv.
  • Vi vet at mange handler veldig mye av det samme hver gang, og dere har mulighet til å bestille en tidligere handel om igjen.
  • Dere får muligheten til å lagre betalingskort, slik at dere slipper å taste inn kortinformasjon ved hver handel.
  • Dere får elektroniske kvitteringer som lagres automatisk i bedriftsprofilen.

Nysgjerrig? Her har vi samlet alt du trenger å vite om å bli bedriftskunde hos oss: 

Uansett om dere er 10 eller 100 ansatte har vi gjort god lunsjmat enkelt. Uansett om dere er 10 eller 100 ansatte har vi gjort god lunsjmat enkelt.

Hvordan blir jeg bedriftskunde?

Å bli bedriftskunde hos oss er både raskt og enkelt. Ved å taste inn ditt organisasjonsnummer, gjør vi et oppslag mot Brønnøysundregisteret og fyller ut registrert informasjon for deg. Deretter registrerer du noen opplysninger om deg, som handler på vegne av bedriften. Dette trenger vi for å vite hvem som skal motta varene, hvor vi skal sende bestillingsbekreftelse og for eksempel SMS om at varene dine er på vei.

Prøv selv! Bli bedriftskunde hos oss på få minutter her!

Etter at registreringen er fullført, kan du logge inn på vegne av din bedrift og gjøre unna handlingen med få tastetrykk! 

Hva koster det å handle i MENY Nettbutikk? 

Dere velger selv om dere ønsker å få varene levert på døren til bedriften, eller om dere vil hente varene ferdigpakket i butikk eller på et av våre hentepunkter.

  • Få varene levert på døren for kr 99,-!
  • Hent varene i butikken eller hos utvalgte Deli de Luca/Esso-stasjoner fra kr 0,-!

Vi garanterer at varene skal stå klare til henting eller bli levert på døra til avtalt tid. 

Hvordan betaler vi i MENY Nettbutikk?

I MENY Nettbutikk kan dere betale med flere ulike betalingskort, VISA, Mastercard, Eurocard, Maestro og MENY bedriftskort. Betaler dere med MENY bedriftskort, vil dere få månedlig faktura. Har dere ikke MENY Bedriftskort? Søk om det her!

Hvor raskt kan vi få varene våre levert?

For å sikre de beste råvarene og den absolutt beste kvaliteten på alle varene dere har bestilt, trenger vi som regel 48 timer på å behandle bestillingen deres.

* Bestill derfor to dager før dere ønsker matvarene levert. 

 

Registrer deg som bedriftskunde, og start din første handel, her