Trygg hjemlevering av matvarer
MENY, både våre butikker og nettbutikken, følger de gjeldende rådene fra Folkehelseinstisuttet og vi anbefaler våre kunder å gjøre det samme.
Ønsker du å vite mer om anbefalingene til FHI, kan du lese mer om det her.
Handleråd til våre netthandelskunder:
- Vær ute i god tid - det er mange som ønsker hjemlevering av matvarer
-
Vi har mer enn nok varer og alle butikker får varelevering som normalt
- Vi tilbyr kontaktløs levering - varene dine kan leveres utenfor inngangsdøren din
Vi kan sette fra oss varene utenfor døren
Dersom du er syk eller sitter i karantene, eller av en annen grunn ønsker det, kan vi sette igjen varene utenfor døren din. Da må du fortelle oss at du ønsker dette ved å huke av for dette under valget om hjemlevering i kassen i nettbutikken.
Har du mulighet til å få varene levert utenfor døren, oppfordrer vi til dette. Når sjåfør ankommer huset ditt, vil du motta en sms som du skal svare på for å bekrefte at det er ok at varene settes igjen utenfor døren.
Hjemlevering av matvarer til deg i karantene
Er du i karantene og ønsker hjemlevering? Da ønsker vi å levere varene utenfor.
Ber derfor om at du huker av for at "jeg ønsker at varene blir satt utenfor døren" i feltet under "kommentar til sjåfør" som du finner i kassen når du legger inn en ordre, eller på siden for Leveringer og bestillinger som du finner i profilmenyen under navnet ditt.
Tilbud som gjelder på kjøpstidspunkt
Dersom en pris har endret seg etter bestilling, men før levering, vil du få billigste pris enten det er på bestillings- eller leveringstidspunkt.
Det er noen unntak; kvantumsrabatter, kupongvarer og varer som pakkes i ferskvaredisken samme dagen som de blir levert.
Reklamasjoner eller feilvarer
Dersom du har fått feillevering, ønsker å reklamere på en vare eller har andre spørsmål rundt en ordre som ikke var tilfredsstillende, ta kontakt med kundeservice her