Spørsmål om hjemlevering
Informasjon vedrørende Koronaviruset
MENY, både nettbutikk og fysisk butikk, følger alltid de gjeldende rådene fra Folkehelseinstisuttet og anbefaler våre kunder å gjøre det samme. Ønsker du å vite mer om anbefalingene til FHI, klikk her
Vi leverer varer til kunder som sitter i hjemmekarantene. Dersom du er syk eller sitter i karantene vil vi sette igjen varene utenfor døren din. Det er fint om du informerer oss om dette i feltet for kommentar til sjåfør som du enten kan skrive i kassen når du legger inn en ordre, eller på siden for Leveringer og bestillinger som du finner i menyen under navnet ditt. Når sjåfør ankommer huset ditt, vil du motta en sms som du skal svare på for å bekrefte at det er ok at varene settes igjen utenfor døren.
Hva koster hjemlevering?
- Det koster fra kr 59 å få varene levert på døren.
- Dersom du er villig til å låse ordren din ved midnatt dagen før levering, koster det kr 59 uavhengig av størrelse på din bestilling.
- Dersom du ønsker fleksibilitet til å endre ordren inntil 6 timer innen levering, koster det kr 89 å få varene hjem dersom bestillingen din er over kr 1000, og kr 99 dersom bestillingen din er under kr 1000.
Hvor mye må jeg handle for, for å få varene levert hjem?
Man må handle for over kr 300 for å få varer hjemkjørt.
Hvor tilbyr vi hjemlevering?
Hvem leverer varene til meg?
Hjemleveringen utføres i samarbeid med Zoopit, og du skal være trygg på at alle varene holder riktig temperatur gjennom ubrutt frys- eller kjølekjede, helt til døren.
Opplever du noe annet, så vær så snill å ta kontakt med oss! Du kan nå oss ved å sende en e-post her, eller ringe oss på telefon 22 56 35 00.