Holdbarhetsgaranti

Holdbarhetsgaranti

Vi garanterer den beste kvaliteten. 100% fornøyd eller pengene tilbake!

De ferskeste råvarene

Våre kunnskapsrike matarbeidere streber alltid etter å plukke de ferskeste råvarene til deg som kunde. Vi vet det er mange som ukeshandler hos oss, og som derfor ønsker produkter med lengst mulig holdbarhet. Dette er vi også opptatt av å gi deg, og vår holdbarhetsgaranti på 7 dager gjelder alltid, med noen unntak: 

  • Fersk fisk og dagsfersk sushi
  • Ferskt kjøtt og fjørfe 
  • Brød og bakervarer 
  • Frukt og grønnsaker

Det er også enkelte andre varelinjer vi får levert til butikk med mindre enn 7 dager holdbarhet, da gir vi deg selvfølgelig den beste datoen vi har. Vi ønsker å levere de varene du har bestilt, og det kan derfor hende du opplever å motta en vare med kortere holdbarhet enn ønsket.

Hvis du får en vare som ikke tilfredstiller vår holdbarhetsgaranti, vil denne være merket med egen etikett. I disse tilfellene synes vi det er bedre å gi deg kortere holdbarhet enn å kaste en fullt spiselig vare. 

Slik ser etiketten ut, som festes på varer som ikke tilfredstiller våre holdbarhetskrav Slik ser etiketten ut, som festes på varer som ikke tilfredstiller våre holdbarhetskrav
  • Visste du at hvert år kaster vi i Norge spiselig mat for ca 20 milliarder kroner? Det betyr at hver forbruker kaster 46,3 kilo mat i året! 
Hvem handler varene for meg?

Hvem handler varene for meg?

Lurer du på hvem som plukker og handler matvarene du bestiller på meny.no?

Skulle du likevel ikke være fornøyd med dette, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg. 

Kundeservice telefon: 22 56 35 00 

100% fornøyd - eller pengene tilbake

100% fornøyd - eller pengene tilbake

Våre kunder skal være 100% fornøyd, eller få pengene tilbake. Uansett om du handler i butikk eller i vår nettbutikk. Les om vår fornøydgaranti her!