Ofte stilte spørsmål om bestilling

Ofte stilte spørsmål om bestilling

Lurer du på hvordan du skal legge inn en bestilling i nettbutikken vår?
  • Logg inn med Trumf på MENY.no eller i MENY handleappen. 
  • Ikke medlem? Bli medlem her
  • Gå til nettbutikk/vare-siden og legg ønskede varer i handlevogn.
  • Varene du har valgt vil vises ved å klikke på handlevogn-symbolet oppe i høyre hjørne.
  • Her kan du også klikke for å gå videre til kassen, og betale for varene. 

 

Du kan bestille både på PC, mobil og i appen MENY Handleapp. Handlevognen synkroniseres automatisk på tvers av dine digitale enheter. Alle i samme medlemskap har felles handlevogn, slik kan familien samarbeide om én handleliste. 

 

Hvordan legger jeg til varer i en allerede registrert ordre?

Det kan du gjøre frem til endringsfristen er passert. Slik gjøres det:  

1. Finn den opprinnelige bestillingen på mine bestillinger, eller følg linken til bestillingen fra bekreftelseseposten du fikk da du bekreftet ordren.

2. Klikk på endre bestilling. Da havner hele bestillingen din i handlevognen og du er nå i endremodus.

3. Nå kan du legge til og fjerne varer som du vil. For å bekrefte endringen, må du gå til kassen og gjennomføre betaling på nytt. Vi reserverer ikke beløpet to ganger, bare oppdaterer den første bestillingen.

Husk at ved endringer beregnes prisene på nytt. Det vil si at prisendringer fra bestillingstidspunkt til endringstidspunkt vil gjelde.

 

Hvorfor reserveres beløpet flere ganger?

Vi belaster aldri handelen mer enn en gang. I noen tilfeller kan beløp bli reservert flere ganger, men i disse tilfellene kansellerer vi reservasjonen hos oss med en gang, slik at vi kun har en aktiv reservasjon.

Dette kan skje ved en endring eller kansellering av ordre, og skjer i kjøpsøyeblikket. Det er litt ulik praksis fra bank til bank på hvor lenge dette beløpet blir liggende som reservert. Normalt blir beløpet frigjort etter 1-5 virkedager.

 

Kan jeg begynne å handle i nettbutikken på desktop, og så fortsette hjemme på nettbrett eller mobil?

Ja, du kan handle i MENYs nettbutikk fra både PC, mobil og MENY Handleappen, til alle døgnets tider. Varene vil bli liggende i handlevogn på tvers av dine digitale enheter.

Vi anbefaler å bruke Google Chrome som nettleser på PC.