MENY har dagligvarens mest fornøyde kunder

MENY har dagligvarens mest fornøyde kunder

Publisert 8. mai 2019
MENY scorer desidert høyest av dagligvarekjedene i Norsk kundebarometes årlige kundetilfredsundersøkelse.

Norsk Kundebarometer 2019 omfatter til sammen 154 bedrifter fra rundt 30 ulike bransjer. Mer enn 6000 forbrukere har fortalt hvor fornøyde de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. 

  • Les mer om undersøkelsen her

I dagligvarebransjen er det MENY som gjør det best på 43. plass totalt. Etterfulgt av Kiwi (73) og Coop Obs (89).

Takk til kunder og matarbeidere i MENY

- Dette er veldig gledelig for oss i MENY. Jeg vil gjerne benytte anledningen til å takke kundene våre og ikke minst våre 10 000 matarbeidere som står på hver dag for å gi folk gode handleopplevelser, sier MENY-sjef Vegard Kjuus.