Er du MENY Levert Hjem sin nye innkjøper?
Som innkjøper i MENY Levert Hjem Oslo vil du ha en viktig rolle hvor du får ansvar for inngående vareflyt, utvidelser av sortimentet, bestilling av kampanjevarer og jobbe med innkjøpssystemene våre. Vi har en flat struktur, og vi jobber alle sammen mot et felles mål: At kundene får varene de har bestilt, til rett tid og av ypperste kvalitet.
Hvem er den vi søker etter?
Vi ser for oss at du er analytisk med god IT-forståelse. Du har gjerne erfaring fra tilsvarende rolle, i en logistikk- eller produksjonsbedrift, eller kanskje du kommer fra dagligvare, hvor du har hatt bestillingsansvar? Vi ønsker også å høre fra deg dersom du kommer rett fra skolebenken og har studert innkjøp eller logistikk og ønsker å sette teori ut i praksis. Kanskje har du jobbet med trender eller kundeundersøkelse for en leverandør, men ønsker nå å jobbe med de fysiske produktene? Uansett bakgrunn ønsker vi at du har gode kommunikasjonsevner, da du jevnlig vil være i dialog med våre mange leverandører. Vi mener dette er en spennende mulighet hvor du får bli med å bygge opp noe fra bunnen av! Det innebærer at kanskje ikke alt går på skinner fra dag én, men ettersom du er både tilpasningsdyktig og løsningsorientert tar du disse utfordringene med et smil. Arbeidstid vil primært være på dagtid mandag til fredag.
Hvordan er det å jobbe i MENY Levert Hjem Oslo?
Som innkjøper i MENY Levert Hjem Oslo vil du få en spennende hverdag, og muligheten til å jobbe med de sterkeste varemerkene i Norge. I MENY har vi et stort team sentralt som jobber for at vi skal ha det største og beste varesortimentet tilgjengelig, men du må hjelpe oss til å ta de riktige valgene i de ulike vekstfasene av bedriften. Du vil ha stor påvirkning på sortimentet og inngående vareflyt. Alt fra bestilling fra små direkte leverte matskatter, til store bestillinger over ASKO. Du vil få være med på utvelgelse, analyser og håndtering av et stort varesortiment fra A til Å. I MENY har vi gode kampanjer som må planlegges, dette vil være en viktig arbeidsoppgave. Arbeidssted vil være på Alnabru. Her vil du møte en helt ny og høyteknologisk plukkbutikk på 13.000 kvm med sømløs logistikk fra A til Å. I den subsidierte kantinen tilbys varmmat hver dag.
Når det kommer til de tingene som virkelig vil påvirke din trivsel i MENY, vil vi trekke frem hvordan vi har det på jobb. Her får du frihet under ansvar, stor takhøyde og kollegaer som virkelig ønsker hverandre suksess. Vi lever etter å være reale og lydhøre i kampen om å være Norges beste supermarked, i butikk og på nett, fordi vår lidenskap endrer folks matvaner. Om vi er den rette for deg, skal vi sørge for at du blir helt RÅ i rollen som innkjøper!
Å søke jobb i MENY skal være enkelt
Derfor trenger du ikke laste opp søknadsbrev. Svar heller på det som er viktig for oss å vite, for vi er nysgjerrige på deg og din erfaring. Har du mye på hjertet må du gjerne skrive utfyllende, vi gleder oss til å lese! Og fordi vi synes det er spennende å se hvor du har vært tidligere, må du laste opp CV.
Vi benytter Semac bakgrunnssjekk i denne rekrutteringen.