Ofte stilte spørsmål om utvalg i nettbutikken

Lurer du på om du får samme varer i nettbutikken som i din lokale butikk? Eller om du kan bestille varm mat og alkohol hjem? Svarene får du her.

Kan jeg bestille øl og andre alkoholholdige varer i nettbutikken?

Ja, det kan du! Vi sjekker legitimasjon når vi leverer varene hjemme hos deg, eller når du henter varene i butikken. 

For at vi kan levere alkohol hjem til deg, trenger vi en utvidet salgsbevilling fra kommunen du bor i. Vi søker i alle kommunene vi leverer til, og får som regel positivt svar. Dersom du ikke får levert alkohol hjem, betyr det at vi enten har fått avslag fra din kommune, eller ikke fått godkjenning enda.

Hvorfor får jeg ikke mat fra varmeskapet i nettbutikken?

Mat fra varmeskapet er varmet opp for at den skal spises varm med én gang. Vi har dessverre ingen emballasje/transport-løsning som sikrer at denne maten holder seg varm, dvs over 60 °C fram til kunden mottar den.
Vi jobber med en løsning for dette og håper å kunne tilby dette i nærmeste fremtid. 

Dere garanterer alltid størst utvalg, hva betyr det?

Det betyr at vi til enhver tid har mer enn 10 000 varer til salgs i nettbutikken.

Hvordan bestiller jeg kake?

Foreløpig må du bestille kaken via Kakemakeren.no, og hente den i butikk. 

Vi jobber med å få lagt inn denne bestillingsløsningen i nettbutikken.